

- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje

Zapisz się do newslettera. Nie ominą Cię informacje o promocjach i ciekawych pomysłach

ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
Dla wszystkich zarejestrowanych Klientów, którzy złożą zamówienie poprzez sklep "ANDIKAT – pracownia pod brzozami" przygotowaliśmy specjalną ofertę – PROGRAM LOJALNOŚCIOWY. Dzięki niemu gromadzą Państwo punkty, które decydują o uzyskanym NA STAŁE rabacie na kolejne zakupy.
Premiujemy Twoje zamówienia - im więcej zamawiasz, tym większa zniżka Ci przysługuje.
JAK NALICZANE SĄ PUNKTY?
Kupujący, który dokonał rejestracji, uzyskuje punkty za dokonanie transakcji. Punkty są naliczane na podstawie wartości zamówienia:
Za każde 10,00 zł wydane w sklepie, przyznany jest 1 punkt w PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM.
Zapisanie się do newslettera premiowane jest 5 punktami w PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM.
Za każde dodanie opinii o produkcie, Klient otrzymuje 3 punkty w PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM.
Informacje o zgromadzonych punktach i przyznanych rabatach Klient może sprawdzić na swojej stronie "Moje konto" w panelu "Moje zamówienia".
JAK WYMIENIAĆ PUNKTY NA RABATY?
Zgromadzone przez Klienta punkty, po przekroczeniu progu rabatowego, są przeliczane na rabat i doliczane do następnych zakupów. Rabaty przyznawane są według poniższej tabelki:
111 punktów |
5% rabatu |
222 punkty |
10% rabatu |
333 punkty |
15% rabatu |
UWAGI DODATKOWE
-
Zgromadzone punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
-
Rabat nie łączy się z innymi promocjami.
-
Do wartości zamówień, które decydują o wysokości rabatu, nie wliczają się koszty wysyłki.
-
Zniżce rabatowej nie podlega koszt przesyłki.
-
Rabat nie będzie naliczony w przypadku zwrotu towarów.
-
Nie ma możliwości przekazania punktów innej osobie.